Woody Allen
Harry Block idazle arrakastatsuak maiz bere famili eta amodio-istorioak bere liburuetan jaso izan ditu. Ondorioz, bere lagun gehienek, senitartekoek eta emazte ohiek gorroto dute, euren buruak idazlearen pertsonaietan islaturik eta desitxuraturik ikusi dituztelako. Horregatik zaila gertatuko zaio omenaldi bat eskaini nahi dion bere unibertsitate zaharrera berarekin joateko prest dagoen norbait aurkitzea.