Woody Allen
Bere bizilagunak, adineko gizon batek, bere emaztea hil ote duen susmoa dauka Carolek, emakumea hilda azaldu baita, antza denez, bihotzekoak jota. Carolen senarrak, Larryk, paranoikotzat jotzen du bere emaztea eta susmo hori haren burutik kentzen saiatuko da, alferrik ordea, Carol bere bizilaguna zertan dabilen ikertzen tematuko baita, bikotearen adiskide eta Carol betidanik gustuko izan duen Teden laguntzaz, haren atzetik zelatan ibiliz.