Merkatal gune handi bateko jatetxe, zinetoki eta dendek osatzen dute Nick Fifer abokatuak eta honen emazte Deborahk euren ezkontzaren 16. urteurrena prestatzen duten eszenatokia. Erosketak egiten dituzten bitartean, Nickek desleial izan dela aitortzen dio Deborahri eta honek, hori jakitean, dibortzioa eskatuko dio. Hartara, euren ezkontzaren urteurrena beren etorkizuneko banantzearen plangintza bihurtuko da.