Woody Allen
Marion Post, filosofiako irakasle bikain batek, liburu bat idazteko eszedentzia eskatu du. Halako batean, lan egiteko alokatu duen estudiotik ondoko kontsulta bateko psikoanalisi-saioak entzun ditzakeela konturatu da. Paziente baten aitormen hunkigarriek bere bizitza sakonki aztertzera damarate, eta berau hutsa, autoengainuan oinarritua eta emozioen beldur dela ohartuko da.