Woody Allen
Depresioaren garaian gaude eta Ceciliak New Jerseyko taberna batean zerbitzari gisa leher egiten du lan, bere senarra alferkeriatan dabilen bitartean. Zinera joatea du ihesbide bakarra, eta bertara behin eta berriz joaten da errealitatetik ihes egin eta xanpain, esmokin nahiz festa dotorez beteriko mundu batekin amets egiteko. Gau batez, bere pelikularik gogokoena den Kairoko arrosa purpura-ko pertsonaia batek arreta beregan jarri eta neska ezagutzearren pantaila zeharkatuko du.