Woody Allen
Sandy Bates, komediatan espezializatutako zine-zuzendaria, kostaldeko hotel batean ospatzen den bere lanari buruzko atzera begirakora hurbildu da. Bere inguruan denek ezagutu eta lausengatu nahi dute, Bates ordea barrura begira jartzen da bere bizitza sentimentaleko une esanguratsuenak gainbegiratu eta, gero eta arrotzago eta babesgabeago zaion munduaren baitan bere buruari eta honen zereginari zentzua aurkitu nahian.