Woody Allen
Eve, bere senar Arthurrek utzi berri duen emakume bat, egoerari aurre egiteko bere hiru alabekin bildu da. Eve une kritiko batean dago, baina bere alabek ere euren arazoak dituzte, horietako batzuk Evek betidanik eman dien maitasun gutxiaren ondorio zuzen dira gainera. Emozioek gainezka egingo dute Arthur, bere emaztegai berriarekin, familia-etxean azaltzen denean.