Woody Allen
Ezagutu zutenen elkarrizketa-sail baten bidez, pelikulak Virgil Starkwell lapur lardatsaren bizitzan barneratzen gaitu, hasieratik delitugile izatea beste erremediorik izan ez zuena. Umetan mutil indartsuagoen menpe egon ondoren eta musikari bezala etorkizunik ez zuela konturatu orduko, Virgil lapurretak egiten hasi zen. Baina lapur gisa duen talentu eskasak laster espetxera eramango du.