SMERSH erakundeak munduaren egonkortasunarekin amaitzeko plan bat antolatu du. Britainiar zerbitzu sekretuak dagoeneko heldua den James Bondengana jotzea erabakiko du, jardunera itzultzeko bere erretiroa utziko duena. Honen asmoa, etsaia nahasteko James Bond deituko diren agente asko sakabanatzea da, eta kasinoan Le Chiffre maltzurra garaitzea, bere irabaziekin SMERSH eusten duen bakararen jenioa berau.