Cocok bizitza osoa lanean eman du, bera eta gainerako langile guztiak langabe utziz, orain ixtera doazen hornitegi batean. Lanik gabe eta ezer aurkitzeko itxaropen handirik gabe, dobatxakur izugarri bat besterik ez zaio geratuko, bere lagunik onena ez ezik, bizitza hobeago baten itxaropena ere izango zaiona.