Kang Minek basoan izandako istripu misteriotsu baten ondorioz jasan duen garuneko ebakuntza batetik atera eta bere senera etorriko da, hamalau egun geroago. Denen harridurarako, ezer baino lehen Armiarmen Basoan bi pertsona hil direla esango du. Kang Minen lagun den Choi detektibeak basoko etxetxo batean bikote bat basati erailda aurkitu du, Kang Minek deskribatu duen bezalaxe. Hildako bikotea Choi Jong-phil, Kang Minen lantegiko nagusia, eta Hwang Soo-young, Kang Minen neska-laguna direnez, azken hau lekuko izateaz gain, ikerketaren susmagarri nagusi bihurtuko da.