Myriam, 28 urtekoa, Marokoko iparraldeko herriska batera iritsi da maleta eta patrikan helbide bat besterik ez dituela; Espainiako kostaldera heltzera erabakita dago. Ezkutuan beste aldera gurutzatzeko txanda itxaroten duen bitartean, bere egoera berean dauden beste emakume batzuk eta Hassan ezagutuko ditu, Myriamekin maiteminduko den gazte marjinala. Neskaren maitasunaren bila, Hassanek bere taldeko buruzagi den Dideri ostu ere egingo dio, neska berriro ere saiatu dadin, honek herrialdea uzteko lehen saioan huts egin eta diru guztia galdu baitu. Orduantxe Lalla Fatima azalduko da, Myriamen lehengo nagusia, neskak diru kopuru handi bat lapurtu ziola jakin zuenetik haren atzetik dabilena. Azkenik, eta arazoak arazo, Myriamek ihes egitea lortuko du, bere askatasunaren truke oso prezio garestia ordaindu beharko du ordea.