1938ko Londresen, Julia Lambert eder eta seduzitzaileak gorputzez eta profesional mailan goiena jo du. Alabaina, bere antzerki-karrera, arrakastaz bete-betea dagoena, eta Michael Gosselyn antzerki-enpresaburu ziratsarekin daukan ezkontza-bizimodua zaharkitua eta asetasun gabea iruditzen hasiko zaio, eta faltan botako ditu berritasuna, zirrara, txinparta. Dena goitik-behera aldatuko da Tom Fennell azaldu orduko, bere miresle handiena dela aitortzen dion gaztea. Honen maite-suari ezin esango dio ezetz Juliak, zeina bere adin-krisialdiarentzat antidoto onena amodio bat izango delakoan, harreman grinatsu batean endredatuko den. Bere bizitza askoz ere lotsagabeago eta zirraragarriago bihurtuko da, harik eta bere maitale gazteak krudeltasunez bigarren tokian jarriko duen arte. Bere indar guztiak bateratuz, Juliak mendeku burutsu bat prestatuko du, dagokion lekuan jarriko duena: agertokiaren erdi-erdian eta lehen planoan.