Medellin, Kolonbia, droga-kartelen goren aldian. Erdi-klaseko ingeniaria, ezkondua eta familia onekoa, diru arazo larriak ditu Santiagok. Umetako lagun baten bitartez Gerardo ezagutuko du, tailer mekaniko baten jabe eta ?traqueto? (kokaina-trafikatzaile) gisa dabilena. Festa dekadente, droga eta emakume errazen giroak liluratuta, Santiago irabazi azkarren, narkotrafikatzaileen eta sikarioen zurrunbiloan eroriko da. Pixkanaka-pixkanaka, bere familiako eta laneko egoerak okerrera egingo du, irtenbiderik ez duen bortizkeriazko zirimola batean murgildu arte.