Serbia, 2004ko negua. Hamar urte luze kanpoan igaro ondoren, Lazar etxera itzuli da. Askatasuna berreskuratu duen gizon desberdin bat da orain, bere burua iraganeko zama pisutsuaz askatu eta antza etorkizun hobeago baten bila ari den herrialde batean bizimodu berri bati ekitea erabaki duena. Bizitoki zuen bere apartamentua emakume batek okupatzen du orain, Jasnak, 12 urteko Jovana alaba autista hezitzeaz arduratzen denak. Bosniatik ihesi, bolada bat daramate Lazarren apartamentuan ezkutuan bizitzen. Jasnak ere atzean utzi nahi du iragan latza, bere alabaren autismoa sekula onartu eta abandonatu egin zituen senarrari dagokiona. Nora joan ez dutenez, Lazarrek ez du adorerik izango emakumeak kalean uzteko. Pixkanaka-pixkanaka, gizarteak baztertutako hiru pertsona hauen artean oso kidetasun berezia sortuko da...