Garai batean zoriontsu izandako Ted eta Marion senar-emazteen harremana pitzatzen ari da tragediaren zamapean. Coletarrak maitekiro zaintzen dute geratzen zaien alaba bakarra, lau urteko Ruth argia, baina Marionek maitasuna eta galeraren artean egiten duen identifikazioak, Teden desleialtasunei lotuta, harremana halabeharrez aldatzera behartzen ditu. Honako aldaketa Eddieren eskutik etor zitekeen, haurrentzako liburuak idazten dituen Tedek udarako kontratatu duen laguntzailea berau. Eddiek Ted miresten du, baina idazlearen lan ohiturek gaztea zer egin ezean utziko dute. Hartara, Marion Eddieren desioaren objektu bilakatuko da, honengan ustekabean ama eta emakume emozioak sorraraziko baititu. Eddieren ezuste eta atseginerako, emakumeak ere biziki desio du. Udara amaitzera doanean, Marionek eta Tedek euren familiari buruzko erabaki zailak hartu beharko dituzte.