?Aitaren irudi bakar bat daukat. Etxeko bideo bat da, baina nahiko ondo ikusten zaio. Osaba Eduardoren ondoan eta errabinoaren atzean dago. Poztasunez eta harrotasunez erdaindu naute. Soinua ez da oso ona, baina nire mainak entzuten dira, gonbidatuen txaloekin nahasturik. Hurrengo egunean Aita Israelera joan zen, gerran borrokatzera. Gerra berehala bukatu zen, baina bera ez zen itzuli. Zenbait eskutitz iritsi dira, eta batzuetan telefonoz hots egiten du. Amari hau guztia normala iruditzen zaio eta nire anaia Josephek ez du ezer esaten. Ez ditut ulertzen. Aita batek ez die bere semeei zakila ebakitzen gero hogeita hamar urtez desagertzeko, ezer gertatuko ez balitz bezala. Ez da bidezkoa. Nik amarekin egiten dut lan Once auzoko merkatal galerian. Galeria da nire unibertsoa, galzorian dagoen unibertso bat. Dendak aldatu egiten dira, nire lagunak ere ez dira berdinak, batzuk ezkondu egin dira, beste batzuk itxuraldatu eta gehientsuenak Europarako pasaportean bilatzen dute salbazioa. Aaron frantsea da dagoeneko, Pedro espainiarra eta ni aurki poloniarra izango naiz?. (Ariel, pelikulako pertsonaia nagusia)