José María Berzosa zuzendariak 1976-77an Txileko Antartikarako bidaia batean Pinochet jeneralarengana hurbiltzeko aukera izan zuen. Santiagora itzulitakoan, Pinochetek filmazio-taldearekin biltzeari baietz esan eta kameraren aurrean, bere oroitzapenetako batzuk eta bere pentsamendu politikoaz hitz egin zuen. Juntako hiru kide nagusienek ere -Merino almirantea, Leigh jenerala eta Mendoza jenerala- kameraren aurrean solastea onartu zuten, beren arte-gustuez, ideia politikoez eta familiarteko bizitzaz. Elkarrizketak, itxuraz giro atseginean burutu ziren eta Juntako buruzagi nagusien erretratu ironiko eta zorrotza eskaintzen dute: ordenarekiko eta eraginkortasunarekiko beren gustua, eta ?faxismo arrunt? antzeko baten pertsonifikazioa. Kontrapuntu gisa, biktimen eta desagertutakoen senitartekoek errealitate oso bestelako baten fede ematen dute...