Gizonik baketsu eta jasanberarena ere bere onetik atera dezake txirotutako herri bati lapurreta egitearen zantarkeriak. Fernando ameslari hutsa da, eta horrelakoxea denez, bere gizarteari begiratzen dionean, odola berotzen zaio. Ezkerreko militantzia doilortuak huts egin dionez, halako gehiegikeria eta ustelkeriaren aurrean zer egin ezean sentitzen da. Zer edo zer egin nahi eta bere kasa aritzea beste aukera hoberik ez du ikusiko. Herriko diruarekin aberastu den politikari ezagun baten zinismoak ekintzara bultzatuko du. Abentura horretan ondoan izango dituen lagunak beste arrazoi batzuk daukazte eta denek elkarrekin beren balioak kontrajarriko dituzte muturreko egoera batek bultzatuta, zeinak errealitatearen aurpegi konplexua ezagutzera eman diezaigukeen.