Javierrek 30 urte luze ditu, zirujaua da eta, bere astialdietan, disc-jockey. Bere neska-lagun Mariarekin Estatu Batuetara joatea erabaki du. Neska aurretik joan da kontaktuak egiteko, berak bere bizitza desmuntatzen duen bitartean. Aireporturantz doala, Mariaren dei bat jasoko du. Nahastuta dago, beste gizon batekin oheratu da. Etxerik gabe, lanik gabe eta andregairik gabe, Javier bere gurasoekin bizitzera itzuliko da eta beti mozkortuta bukatzen duen psikoanalista batengana joaten hasiko da. Bakardadeari aurre egiteko, daniar handi bihurtuko den taxkur txiki bat erosi eta neska berriak ezagutuz depresiotik ateratzen saiatuko da. Txakurraz libratzera doala, Julia ezagutuko du eta, pixkanaka-pixkanaka, bere bizitza bideratzen hasiko da. Haatik, gauzak ondo dihoazenean, Mariak hots egingo dio itzultzera doala iragarriz. Mariak behar duela dio eta atzera ere elkarrekin egongo direla ziurtatu nahi du, alegia, egin ziona barkatuko diola. Eta Javierrek erabaki bat hartu beharko du. Julia ere zain dauka, eta bera jada ez da lehengo pertsona bera.