Buenos Airesko hiritik 100 kilometrora dagoen herri txiki bat. Bere usadioekin. Bere gezur, sekretu, idiosinkrasiarekin. Hiriburuarekin amets egiten duen leku bat. Denboran gelditu den toki bat. Esteban, Matias, Alejo, Damian eta Guido duela 13 urte jaio ziren herriska honetan. Betidanik lagunak izan dira eta elkarrekin jasaten dituzte udako arratsalde aspergarriak, emakumeen ileapaindegi bateko eskailera-mailan eserita. Grinatsu, artega, aldaketa baten irrikitan, bizitzaren sasoirik aldrebestuenean daude. Haurtzarotik nerabezarorako horretan. Emakumeenganako jakin-mina azalduko da eta sexu-iratzartzea, guraso eta familia-aginduekiko asaldatzearekin batera. Herri bat. Sekretu asko. Bost lagun. Bost mutiko bat-batean hazteko gogotsu. Leku hobeago batean bizitzea dute amets. Arriskuan dagoen adiskidetasunari eutsi nahian. Elkarrekin igaroko duten azken uda ari dira dastatzen, agian.