Juan Domingo Peron hil den egun berean, Alfredo Alvarez soldaduak bere aita ezustean hil dela jakingo du. On Pedro Ignacio Alvarezen gaubeila bitartean, boterea berreskuratzeko eldarniozko ahalegin batean, hildakoaren gorpua Peron generalarenaren ordez aldatzeko asmoa duen ezkertiar erakunde peronista batek gogoz kontra preso hartuko ditu Alfredo eta bere familia. Itxialdi horretan, egoera tragikoak eta komikoak gertatuko dira, eta denak, bai presoak baita presozainak ere, 70eko hamarkadan nagusi ziren diskurtsoen galbahetik pasatako euren aurreiritzi ideologiko eta pertsonalen biktima izango dira.