Herrialde barrualdetik etorritako gazte bat, Adrian, bere bizitza Buenos Airesen egiten saiatzen da. Nancy bere lehengusinaren apartamentu xumera aldatu da. Hirian geratzen diren eskuzko bolatoki bakarrenetako batean, makilak altxa eta bolak itzultzen ?parapalos? gisa lana aurkitu du. Adrianek besteenganako jakin-min handia dauka, jokalekuko bere kide zaharragoen istorio eta pentsamendu filosofikoak entzuteko irrikitan dago, beraz. El Turco maisu antzeko bat da, beti aldarte onean dagoena. Nippur hippy eta heavy metal baten arteko nahasketa da, tatuatua, amets eta kontraesanez betea. Daniel patxada eta berotasuna darion gizona da. Quiroga meatzari izan zen... Adrian, Nancy, El Turco, Nippur, Quiroga eta Daniel gizarteak zokoratuta eta harekiko axolagabe izan zitezkeen, baina horietako bakoitza, nola edo hala, besteez arduratzen da.