40-year-old Julien, a clockmaker with destructive impulses, decides to blackmail Madame X, a rich, attractive woman who traffics in stolen antiques. What he doesn't know is that she has an even more dangerous secret leading to Marie, with whom he had fallen in love the year previously and who has made a mysterious reappearance. An enigmatic girl, despite their increasingly intensifying love, Marie seems incapable of physical feeling. Julien, who has rediscovered his love for life, is ready to crack the mystery and help Marie to free herself. Together they go as far as a man and woman can go, to a place where questions of life and death, hope and fear, no longer exist. A place ruled by love without limits.