Havana, today, is a point of reference for many, a mystery for others, and a dream packed with contradictions and contrasts for those who love or criticize it. But Havana is not only one single space, one sound, one light; Havana is its people. And Suite Habana is a day in the lives of a few ordinary ?habaneros?. There are no interviews, no dialogues, no narrations; only images, sounds and music to cinematographically express the day to day business of a peculiar and unique reality. Each character represents the curious diversity of the social groups moving in the city... because there is not only one Havana: there are several invisible and different kinds of Havana lives.