Paula Hartnagel works as a cleaning woman, leading an ordinary life. She loves life but, being a dreamer, she lives in a world of her own. When Paula believes to have found the man of her dreams in Mustafa, a Turkish security guard, her quite ordinary life suddenly starts to change. Paula mistakes politeness for love, however, and when Mustafa doesn't show up at work one day she starts to look for him, stumbling into the greatest adventure of her life. Driven by the faith in a miracle, she follows Mustafa to the large Turkish city Adana, although she has neither address nor phone number...