Momo, a young southern Frenchman of North African stock, is determined to redeem himself after serving for a minor offense. Hired on a trial basis in a heating installation company, he has a hard time putting up with the racism of his new employers, the Gutti Brothers. Outraged by their incompetence and their unscrupulous practices, Momo finds only one ally willing to help put them out of business: Jacques Chevalier, a lone Don Quixote and local codes officer. Comedy and rebellion, in the present day, in a village in Provence.