Lolo, a hacker with no sex appeal, spies on his charming neighbour Andrea by webcam. Two hooligans, Nene and Tomson, argue until they're blue in the face that the most probable way of getting cancer is by smoking or - as in all walks of life, according to Nene - simple bad luck. An obese Russian, Svóboda, who mistrusts even his shadow, has twenty diamonds earmarked to pay for a CD prepared by Lolo with the secret access codes of a Swiss bank. They're all after the diamonds: Svóboda, Nene and Tomson by trade, and Lolo because he plans to use his part to woo Andrea and progress from virtual love to physical contact.