At 40, Daniel is a relatively well-off homosexual from a good family who spends his free time in the Madrid gay zone with his mates, occasionally landing handsome boys, lately all foreign and particularly Slavs. Meeting Kyril, an attractive 23-year-old Bulgarian, he falls hopelessly in love. The perfect companion for a vital interior voyage, an encounter with his real needs, an uprooted, adventurous alter ego who moreover leads him to the verge of losing his safe, middle-class social status. Daniel is faced with increasingly greater dangers: he acts as guarantor with an important sum of money for his lover's suspicious activities, arranges papers for a stolen car and risks his life to get him out of jail, delivering dangerous radioactive material to the Bulgarian mafias.