Abel lives with his mother in a small town on the outskirts of Barcelona. His whole life revolves around their small family business, his mother's house, his girlfriend's bed, the corner newsstand, and the neighbourhood bars and cafés. It's always more of the same: the same old problems, the same faces, and the same old conversations. However, beneath his pleasant, calm exterior, a crack opens. A crack with no explanation, but which repeats itself irremediably.