Fito hasn't seen his older brother Pedro for years; since childhood. Now he's married to Juana and has a son, Jon. And a lorry. And red numbers at the bank. And a bad habit that stops him from enjoying what he's got: Fito gambles everything away. One day, Pedro returns. To spend a few days. Alone. And this visit, apparently short and banal, will change their lives, leaving them with an irreparable mark on their hearts.