On the one hand usury, on the other the workers, on the other the past and on the other the future. That's the way Pablo sees himself at the head of the company founded by his father, trying to deal with the conflicts besieging the people working for his SME in the Argentina of the 90s. In claustrophobic surroundings, harassed by debt, an economic crisis breaks out, creating an surroundings in which the entire population is at loggerheads, an environment neither wanted nor expected. They are beseiged by a neo-liberal, brutal and unjust system. Pablo's son Gustavo may be the only person able to make it through this door that opens and closes without letting in the daylight.