Peasants Toño and Paulina are evicted from their land - an isolated part of the jungle in which they were born and brought up - and brutally dumped onto the streets of an enormous, heartless, unfamiliar city. Though banished by their country's conflict, they are in fact tormented by another drama. Suffering, disillusion and disappointment in love nest inside them. Each feels alone, unable to assume the other's pain, and even less part of a couple. Passion could open the door that no-one will let them through, but Toño and Paulina find in love a strength that repels them, that does nothing to help them survive.