85 and retired, Don Galván lives in his modest Buenos Aires suburb home with his wife. Getting out of bed one morning, he realizes that the wick on his old kerosene heater no longer works. His attempts at repair fail sadly due to a lack of spares. Determined to sort things out, he sets off in search of the wick, coming into contact with all sorts of characters and situations. The world is no longer as Don Galván knew it and the day is question is enough in itself to prove it. A neighbour gives him a lift to the centre of Morón, a mixture of Persian market and Hong Kong, where Galván hopes to find his wick, but it would seem they're no longer made. He catches a bus, a taxi and a delivery truck, but the wick is nowhere to be found. Making his way home, Don Galván struggles over the mountains amid a storm and other dangers.