Michael Winterbottom
A love story set in Shanghai in the immediate future. William, able to read suspects' minds, is sent there for 24 hours to investigate a fraud at the Sphinx insurance company. Maria is an employee of Sphinx where she creates a form of insurance cover, passport and visa rolled into one. Without this document people are consigned to live in sub-cultures, unable to travel outside their own zones. William's enquiries soon reveal that Maria has been selling fake documents. He knows it's his duty to hand Maria over to the authorities, but instead he falls deeply in love with her.