Michael Winterbottom
Wandering along the motorway in search of a woman named Judith, Eunice leaves a trail of corpses in her wake. One day she crosses paths with Miriam, who takes her home in the endeavour to help her. The next morning, Eunice runs away, killing a lorry driver. But Miriam finds her and becomes her travelling companion with the naive intention of guiding her back onto the straight and narrow.