A young high finance shark reads his horoscope in a cheap photomagazine. Thrown by the rag's foresight, he yearns to discover his horoscope for the following month. The magazine is put together by three eccentric old buddies, romantic supporters of obsolete ideas. Attempting to obtain his horoscope, the shark conceals his true identity of avid capitalist, and pretends to be an actor in photomagazines. But things get complicated with the appearance of Fraty, youngest of one of the old guy's three daughters.