Inspector Kamel Raoui is in charge of investigations into the death of Hakim Tahiri, a well-known drug dealer murdered in Tangiers. The main suspect is his young employee and mistress, Touria, who lives at the scene of the crime with her young brother, Pipo. When Touria is arrested, Kamel takes Pipo home to look after him, striking up a strong friendship with the boy. Touria joins them when let out on probation, bringing Kamel to understand her love for her gravely ill brother, and everything she has done for him. Thanks to Touria, Kamel is able to complete his investigation and dismantle a powerful narcotics network. Despite the circumstances having brought Kamel and Touria together, a revealing, tragic love story develops between the two.