An oasis lost in the Sahara desert over 700 km from Algiers. A society as yet based on secular rites. Its only connection with the city is a single daily bus. Moussa, armless by birth, lives there with his sister Zineb. Between them, they try to reconstruct a family unit destroyed by the war, a family they see as the dream of their idyllic childhood, when their parents took care of everything. Despite his lack of arms, and the fact that he can fend perfectly well for himself, Moussa loves letting his sister take care of him. Zineb is on the other hand terrified at the thought of marriage.