The tale of a friendship woven between a 60-year-old man who dreams of dying on his wife's grave, and a young 30-year-old searching for the mother he's never met, his only clue to whom is a letter. Both meet along the way, sharing their loneliness on a journey of hope and dreams that's pushed them to abandon their lives and set off across Morocco. By bus or motorbike and sidecar, they both continue to search for their identity.