Garrantzi gutxiko delitu bat egin ostean, zentzatu nahian dabilen Probentzako magrebatar jatorriko gaztea da Momo. Bertako berokuntza-enpresa batean proba moduan kontratatu dute eta bere nagusi berrien, Gutti anaien, sektarismoa patxadaz hartu beharko du. Bere patroien gaitasun eta etika profesional ezarekin asaldatuta, lagun bakarra aurkituko du kalteak egin ez ditzatzen: Jacques Chevalier kixote bakarzalea. Istorio osoa gaur egun gertatzen da, Frantziako hegoaldeko herri batean, umorea eta mutirikeria direla medio.