Erdialdeko Asiatik datorren errefuxiatuen familia errusiar bat mundutik bakartuta bizi den herriska batera iristen da, argindarrik gabe eta biztanle bakarrak emakume zaharrak eta mutil bakar bat direla, azken hau Down sindromeduna gainera. Errefuxiatuei ez diete batere harrera onik egiten eta herriko gizon bakarrak, atso zaharren esamesek eraginda, iritsi berrien etxeari su ematen dio. Emakumeak, egindako basakeriaz ohartuta, sutea itzaltzera doaz azkar eta pixkanaka euren gorrotoa pena bihurtuko da, eta pena ulermen, eta ulermena begikotasun. Errefuxiatuen familia, bere aldetik, borondate ona erakusten albait gehien saiatzen da, eta horretarako herriarentzat zentral elektriko bat eraikiko dute, bi komunitateak behin betirako uztartuz.