Senarra istripu batean hil zitzaionetik, pixkanaka bere bizitza berregin ari da Raquel. Egunkari bateko infografia-atalean dihardu, eta bost urte lehenago gertaturiko hilketa anizkoitz baten xehetasunak errepikatzeko enkargua jasoko du. Istripua eta hilketa gau berean gertatu ziren, eta agindu horrek esperientzia tragiko hura gogora ekarriko dio. Bi gertakariek elkarren artean loturaren bat dutela eta guztiaren ardatza bere memorian dagoela susmatzeak artegatasun-sentipen etengabea sortaraziko dio. Bien bitartean, krimen anizkoitzan parte hartzeagatik kondenatutako Ismael behin-behineko askatasunaz irtengo da kartzelatik.