Sarah Morton, arrakasta handiko polizi nobelak izkiriatzen dituen idazle ingelesa, Frantziara doa, Lubéron eskualdera, atseden hartzera eta bere argitaratzailearen etxean liburu bat idaztera. Gau batez ordea, editorearen alaba frantsesa etxean agertzen da eta akabo nobelagilearen bakea.