Aimee Kopenhagen dago bere senarraren liburuaren argitaratzea dela eta, eta kalera bakarrik irtetea erabaki du. Alexek eta Simone bere neska-lagunak afaltzen bukatu dute eta etxera doaz. Jendez gainezka dagoen geltoki batean daudela, Alexek anden berean zain dagoen Aimee begiz joko du. Trenean atzera ere ikusten duenean, harengana doa oldartsu, Simoneri inongo azalpenik eman gabe. Aimeek taberna bateraino eramango du eta betidanik ezagutuko balira bezala hasiko dira hizketan. Bata bestearekin zeharo maiteminduta, hotel batera joango dira. Biharamunean, beranduxeago egoteko geratuko dira. Baina, modu ulertezinean, Alexen bizitza gauetik goizera aldatu da: bere etxea desagertu egin da, lagunek ez dute ezagutzen eta, are gehiago, Simonek ere ez du ezertaz ezagutzen. Alexek Aimeeren bila abiatzea beste irtenbiderik ez du, hura behintzat benetakoa dela ziurtatzearren...