São Pauloko Carandiru presondegia Latinoamerikako espetxerik handiena da. Ingurune gainpopulatu eta zeharo hondatu honetara mediku ospetsu bat heltzen da HIESAren aurkako programa bat garatzeko asmoz. Goi-mailako medikuntzara ohituta dagoenez, bere senari kasu eginez moldatzen ikasi beharko du. Pixkanaka presoak, beraien mundua, euren gizatasun eta bizi-gogo ikaragarriak ezagutuko ditu. Euren errespetua irabazi eta euren sekretuen berri jakingo du. Bere begiradak herri baten gizarte-tragedia erakusten du, 1992ko urriaren 2an Carandiruko sarraski ikaragarriarekin gaina jo zuena.