Argentinako herri bateko auzo txiro xume batean, Felix, 21 urteko kaleko xixkalari bakarti eta arloteak Chango bahitu du, urte eta erdiko haur bat eta ihesean berarekin eramaten du. Benetako istorio batean oinarrituta dagoen film hau gurasoen eginkizun eta anai-arreben arteko maitasunari buruzko hausnarketa da.