Espainiako biran dabilen antzerki-talde bateko aktore nagusia auto-istripu batean hil da. Aktore berri bat, Jorge Ruiz, dator haren ordez. Guapoa da, gaztea eta iraultzailea. Haren etorrerak gainerako aktoreen arteko tirabirak, jeloskortasuna eta mesfidantza sortarazi ditu, bereziki Mario Sotorengan, muntaiaren egilea bertan ez dagoenez, bera baita zuzendaritzaz arduratzen dena. Federico García Lorcaren Comedia sin título antzezlanaren lehen entseguan bertan, bien izaerak aurrez aurre kontrajarriko dira. Hau gutxi balitz, iritsi berriak arazo berri bat dakar: bakearen aldeko manifestu baten irakurketa emanaldiaren amaieran. Mariok erabakia zalantzan jarriko du. Konpainia zatitu egingo da. Herriska galdu batean ordezkoak burutzen duen lehen emankizunaren ondoren, Carmen, konpainiako aktore nagusiaren logelan talde osoa elkarrekin bilduko da Goya sari-banaketaren ekitaldia ikusteko.