Max Breslauer, gazte erakargarri eta bizizalea, Simon Breslauerren seme zaharrena da, Holandan ehun-inperio bat sortu zuen gerratik bizirik ateratako juduarena. Aita zorrotza eta maitekorra da aldiberean, usadioen jarraitzaile leiala, Shabbat-eko afari familiarrarena kasu. Maxek ez du bere bidea aurkitzen, aita nonahikoaren irudiak dena iluntzen baitu, hori dela-eta harengandik urrundu da nerabe zenetik. Haatik, gertakari-segida baten ondorioz (Shabbat-ean ume judu ortodoxo bat autoz harrapatuko du, bere aitaren maitalea omen den neska gazte misteriotsu bat azalduko da, bere neska-lagunak Israelera alde egingo du, aita koman sartuko da istripu baten ondorioz), Maxek bere burua zalantzan jarriko du eta azkenean aitaren ondarea onartu beharko du.