Lukas zerbitzu zibila betetzen ari da zahar eta gaixoen artean jatekoa banatuz. Ez dauka lagunik eta denbora gehiena bakarrik pasatzen du, gauetan hiria zeharkatzen duen ibaian barrena arraunatuz. Isabella ezagutuko du, bere ametsetako neska malenkoniatsu eta liluragarria, eta txora-txora eginda geratuko da. Aurrerantzean hura babestea eta zaintzea izango da bere helburu bakarra. Haatik, ontziralekuan gertatutako lapurreta baten ikerketaren arabera, Johannsen polizia ofizialarentzat susmagarri da Lukas. Soldadutza egiteari uko egin dion bakezalea den arren, Lukas jazartuta sentitzen da eta errifle bat erosiko du. Jadanik ez da pertsona bera. Isabella aldentzen hasten zaionean, Lukasek galduta ikusiko du bere burua eta ez da gauza izango egoerari aurre egiteko.